me...~~iza :)

me...~~iza :)

Monday, March 8, 2010

kuku@dido

4/3/2010 bmula lah idup kuku@dido bsama aku,zarul,kurek n bella...
slmt dtg syg ke umah bhgia kitorg...
aku menamakn nye dido..tp hubby ku bkeras nk pgl kuku@sma nama hmster ku yg dh mninggalkn kami..
akhirnye akupun t'ikut..kuku...
                                              
inilah si gemok+pendek kuku@dido...si comey..dia tsangat la manja n sntiasa nk pehatian smpai la jeles si bella..bella syg..bella dh jd kakak so kena la lyn adik baik2 k...thanx to lin.kalu x sb dia bella stil x dpt kwn lg.n utk lin n kaklong..arap korang jga chaplin n minie sebaik mgkin k..kita sma2 bg ksh syg kt diorg..n pd kwn lin..thanx so much.kalu x sb bapak mntua dia yg nk adoptkn x dpt la kitorg kucing yg chumel2 ni...
msa mula2 bw blk dido..bella mrh sgt.n x henti2 ngaco si kck ni..dia gigit,dia tampar kepala,bunyi mrh smpai x stop lgsg.smpai sian aku tgk bella...tkangkang tido keletihan.dido ni lak ketakutan.tp dia aktif...bella mcm x biasa..tmpt dia kena share..ada org bru yg msk cage dia.,dia mcm x suke..dia mcm majuk..masam je kt umah.tp dia suka main dgn kuku...aku arap tbuka ht dia utk timer kuku seadanya..aku bkn pe..bkn nk bhagi ksh syg tp cuma sian kan dia..aku n zarul sibuk..so de kuku leh teman dia..arap bella phm n x majuk lg.n kuku lak arap jd adik yg baik..hehe....


No comments: