me...~~iza :)

me...~~iza :)

Thursday, January 10, 2013

10.01.2013 Aniversary Cintan Cintun

Lama x update blog ni..lps my luvely pendek pegi meninggalkn kami smer..Mumy miss u syg..

10/01/2002 * tepat jam 6pm..


t'patri la 1 janji antara 2 hati.. iza & zarul..bsaksikan koop KMKN :) Msa tu tlalu sweet sgt..aku & dia mcm xdpt nk dipisahkn..bak kta pepatah : bg aur dgn tebing, bg kumbang dgn bunga, bg awan dgn matahari..cewah bmadah lak..

thx sgt pd kwn2 yg slalu bg dorongan & sntiasa bsama aku  ~ Melly, aida, yat, ateh, nurul, e.j, riza, azian, along, wa, amad, ejan & sewaktu dgnnya..tba2 lak rndu kt hgpa smer *_*

Aku & dia hy la skdr tmn tp mesra..spjg di kmkn x nah pon btegur sapa smpai la sem 3..aku & melly slalu kaco dia..kebetulan bff dgn amad. dr situ la kami mula rpt..studi sma2, lepak sma2, mkn sma2, outing sma2..so sweet.. & akhirnya pd tarikh keramat ni bsatu la ht kami sehingga ke hari ini..

Sesungguhnya aku cinta dia (Mr Mohd Zahrul Zawaher b Ishak)...

Mg pkenalan & pcintaan kita akn kekal ke akhr hayat..amin..muah2..Epy our 11th aniversary dear..





No comments: